Boring sunday

Hej hej!
Hoppas allt är bra med er, här är allt helt okej, så bra som det kan iallafall, fast det känns väldigt ensamt ibland...

Sitter iallafall här och har gjort ljusa slingor i håret, har precis målat naglarna i det nya blå nagellacket jag köpte i Fredags och har sunes jul på TV:n. Ska nog lägga mig snart för jag är rätt trött...

Helgen har varit bra, Fredagen med Annie och folket var trevligt och det kändes som det var välbehövligt. I lördags åkte jag därifrån och mötte upp mamma & Josse, vi åkte sedan hem till Josse och åt våfflor, gott!

Orkar inte skriva så mycket mer idag, men jag bjuder på bilder från helgen.
Kram

Jag och mamma åt lunch på en Grekisk restaurang i fredags.






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _