trött

det var en rolig rubrik, jag vet jag är så påhittig, not. Nej men faktiskt så är jag trött, är jämt det och lägger mig/somnar jätte tidigt, vågar inte ens skriva tiden, SÅ tidigt är det :O Usch, det är väl inget fel på mig?! Är det fler än mig som är trötta nu?

Det blev iallafall ett vädligt kort träningspass, som jag ska ta igen på Fredag såklart när jag åker och tränar tidigt på morgonen innan skolan. Inget besök hos syster heller, men ringde henne och frågade om vi alla skulle kolla på film hos dem på Fredag, och så blir det nog :)
Och imorgon kommer min fina kille hem hit så jag ska klippa honom, hans hår växer sjukt fort :O Tänk om det vore mitt hår *drömmer*...

Haha och jo, jag kollade igenom bilderna jag lovade Er. Skit fula och suddiga blev dem, så jag lägger inte upp dem.
Eller ni kan få en bild så ni ser hur dåligt det blev :P

Mmmm, jag verkligen ÄLSKAR att fota inne på toan, visar mitt verkliga jag och det luktar ju så gott med bajs!

Duschen och städa lite här nu, pussssss!



Postat av: Josefin

Gillar den kjolen :)

2010-03-10 @ 20:09:29
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Saadet

Alltså jag har inge lov=) pluggar på universitet så då har man typ inga lov=( men jag har kompisar som bor i östersund som kommer upp nu och dom har lov...



Sen så har mina kusiner i örebro åxå lov...



Men annasr då allt bra med dig? jag gillar din röda färg som du har på komenterarena=)

2010-03-10 @ 21:22:18
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Saadet

glömde å sägga visst är han=) jag säger åxå grrrrrr

2010-03-10 @ 21:23:01
URL: http://saadet.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _