träning och sånt

kvällen har kommit och jag har suttit här ett tag och uppdaterat mig på facebook, där får man ju reda på allt om alla. Dont you just love it? ;)
Beställt skor och smycken från H&M har jag också gjort, det kommer ju en vår, eller?! :|


Och jag har vart väldigt duktig idag och börjat med träningen, var riktigt gött efteråt. Ska bli kul att bli av med mina gulliga extrakilon! (tror ingen blir ledsen om jag blir av med dem ;D)

Blev inget bloggande i helgen för jag hjälpte syrran med familj att flytta och flyttstäda lördag & söndag, dessutom har de varit med om mycket krångel i denna flytt så jag tycker grymt synd om dem och jag kan säga att jag HATAR MARKSBOSTAD! så var det sagt :)
I veckan har jag hunnit med att hälsa på Nattis i hennes nya lägenhet mycket mysigt att ses igen, sova hos Jens, och fikat hos Susanne och kollat i deras nymålade & nytapetserade vardagsrum. Jag kan inte annat än att säga att jag är så himla sugen på att flytta själv, så jag blir nog galen snart om jag inte får jobb och kan flytta...

nu får jag sluta klaga och vara nöjd med det jag har... eller inte.. suck ;)

Ska ta en go dusch nu och plugga,sova,sura för att jag inte har råd att se alice in wonderland.

Kyss och smek på Er





Postat av: Josefin

Vad mycket snyggt du har beställt! :)

2010-03-04 @ 23:13:05
URL: http://josefinz.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _