tidsfördiv

Hej på Er, jag har inte varit bloggsugen på flera dagar och dessutom har jag hittat på annat mysigt med mina vänner. Här får Ni en tråkig lista som jag snott från http://dennism.se/
så ska jag uppdatera om min vardag snart igen.

Namn: Pauline Melkersson
Ålder: 19, 20 år i juli
Ursprung: Sverige
Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag och susanne pratade och skrattade åt gamla minnen <3
Vad gjorde du kl 08 imorse: Åkte buss till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt fortfarande här i skolans bibliotek
Det sista du sa högt: "Vi ses i eftermiddag, hej då"

Det senaste någon sa till dig: "går det bra för dig?"
Vad har du druckit idag: inget :O
Vad var det senaste du köpte: busskort och en trisslott
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Skinande sol men svin kallt
Godaste glassmaken: äkta gräddglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland, kanske. Tror dock att det var så mellan mig och Jens <3
Sover du tungt: Oftast, men när Jens pratar i sömnen bredvid mig brukar jag vakna och bli lite rädd ><
Drömmer du mardrömmar: Ja, ibland men inte ofta. De senaste mardrömmarna jag haft har varit riktigt kusliga.


Trivs du med ditt jobb:
Har inget jobb just nu och nej jag trivs inte i skolan...
Favoritklädsel: Leggings, kängor och nåt snyggt upptill.
Vad ser du om du tittar till höger: Hyllor med böcker och ett bord med stolar.
Vad gör dig glad just nu: Att jag fått upp kontakten med mina närmsta tjejer <3

Vad ska du göra härnäst: fortsätta sitta här som ett fån och sedan ha Engelska lektion
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Smått hungrig, festsugen, sällskapssjuk!
Hur många kuddar sover du med: 1 stor dunkudde och 1 mindre ^^,
Morgon eller nattmänniska: Morgon människa I guess
Vad är viktigast för dig: Att jag ska finnas till för de som står nära mig

Är du kittlig: tsss, ibland :P
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Kräfta
Stökigt eller välstädat: Städat, det ska ändå vara personligt i ett rum.







Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _