Såååå var det Söndag igen.

Hej på er alla, hade Ni en bra lördag kväll?
Det hade jag. Johanna och Annie kom hit vid 18.00 och då käkade vi en god Paprika/lak/brocoli paj jag lagat och drack lite vitt vin, vi tjötade massor och sen vid 20.00 satte vi oss framför TV:n och melodifestivalen började, under programmets gång snackade vi skit, diskuterade de olika bidragen och skrattade massor!
Vi alla blev lite chockade när Anna vann, inte för att det gör något då hon har en bra röst och låt, men JAG tror inte det kommer gå i Eurovision, tyvärr!
Johanna åkte hem efter programmet var slut och då gick jag och Annie upp och la oss och satte på en film och somnade till den, för vi var super trötta hihi ^^,
Tack för igår tjejer, alltid trevligt<3

Lite bilder från igår ska ni få också:






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _