Rensat tankarna

Hej hej, skulle bara skriva lite snabbt innan jag lägger mig i sängen och kikar på sex and the city.
Åkte till Varberg idag, köpte mig en kaffe och gick ner till havet och satte mig där för att INTE tänka utan RENSA tankarna, vilket var väldigt nyttigt. En helt annan stad, havet, miljön, allt gjorde så det kändes skönt att komma iväg.
Hade inte tackat nej till att bo i Varberg faktiskt, vem vet, kanske flyttar dit?

okej att en blogg är allmän och jag väljer själv att skriva här, men ibland så har vissa människor INTE något vettigt att göra här på min blogg, så hej då till er med en gång! :)

Har varit och dansat afrodans nu på kvällen också, skit gött. Något jag kommer fortsätta med!
Imorgon blir det en snabbis till skolan och sen Götet <3

God natt mina vänner ^^,






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _