My holiday

Hejsan, oj här var det tomt!
Hi hi förlåt, men ni vet hur dagarna bara springer iväg och man bara läser massor med bloggar och glömmer bort att skriva själv? så har allafall mina senaste dagar sett ut, och så har jag spenderat tid med vännerna <3

I fredags hade jag Historia prov, vilket kändes som att det gick väldigt bra, så det hoppas vi på! Efteråt så mötte jag upp min syster som skulle klippa sig, jag fick passa sötungen Vanessa under tiden. När min syster var klar och blivit snygg i håret så gick vi och hämtade Vincent på dagis, mötte upp mamma vid affären och åkte med i hennes bil hem till Josse & Mathias (Vincent tyckte såklart det var kul, han vill alltid åka "momors blå bil"). Väl där färgade jag min systers hår, någon gyllen ljusbrun skulle det bli, har dock inte sett resultatet än men det såg snyggt ut. Jag ska lägga i ljusa slingor på henne nästa vecka, och ska samtidigt passa på att göra samma på mig själv!
Väl hemma började sedan min rastlöshet smyga sig på, jag kan ju inte sitta hemma en fredag lixom?! haha, så j*vligt fort bestämde jag & annie att jag skulle åka till henne, sprang till bussen, åkte tåg till horred och äntligen var jag där. Vi drack vin (tre apor), tjötade,skrattade & gjorde charader, alltid ett kul tidsfördriv!

Igår lördag, åkte jag hem från Annie. Tog en dusch, målade naglarna (rosa), kollade på film på tv1000, åt mammas goda mat (potatis, spenatstuvning, stekt fisk, MUMS!) Senare började jag snacka med Susanne på facebook, båda var sugna på att göra något, men vad? ingen hade pengar till att gå på krogen. Vi bestämde att jag skulle komma hem till henne & Henke och dricka lite och umgås. Vi drack ett par drinkar, spelade lite kortspel och skrattade i mängder, som vanligt. Efter ett tag gick jag och sussie upp och la oss i deras säng, pratade och flummade och tog några roliga kort haha. Vi blev trötta efter ett tag och gick och la oss ^^,

MAN MÅSTE BJUDA PÅ SIG SJÄLV!


Söta Navajo har sin egna stol!

Imorgon ska jag med Annie till hennes skola och hälsa på, mycket intressant ska det bli!
Kram <3






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _