men nej,jag orkar inte rubrik idag.

God kväll!
Sitter här och lyssnar på P3 (favorit radio kanalen) och väntar på att mitt vita nagellack ska torka, vad tycker ni Hett eller INTE?




Är rätt så jävla trött ikväll iallafall, eftersom jag fick pallra mit upp ur min sköna,varma säng och min ner dregglade kudde kl 05:30 imorse, aahhmaaagaaahd! Men, jobba bör man annars dör man, eller? :S
Efter jag slutat jobbet hämtade pappa upp mig och vi tog en tur till min syster, hon bjöd på mat och sen ville pappa åka så det blev en snabbis :P Väl hemma tog jag en efterlängtad dusch, satte på en maskin tvätt, rensade och gick igenom kläder!
Imorgon blir det "lång" dag i skolan med träning efteråt, gött :)

Hade väl inget viktigt att säga antar jag, cya!



Postat av: Annie

Haha, bra ;)

2010-03-10 @ 11:29:08
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _