I like!

Har precis käkat fiberpasta med någon god tomatsås till, något mamma hade fått prov på, gott var det iallafall!
Shit, vad gött det är att träna alltså! Att jag inte pallrat mitt feta arsle till ett gym tidigare kan jag inte förstå, tränar med min mor, men det hade varit kul att få lite kompis sällskap ibland. Så ge Annie ett gymkort i födelsedagspresent någon!
Ska lägga mig tidigt ikväll eftersom jag börjar jobba 6.30 imorgon, fast först ska jag bädda nytt i sängen med mitt leopard påslakan, ta en dusch och avsluta med en kopp te.

Hittade lite bilder på mig och Jens från i lördags, jag helt osminkad och härligt, bjuder såklart på det!

Grymt sexig min pojk ser ut där ;P

Läcker <3

härlig promenad!

ha en mysig kväll, puss!






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _