Hej alla glada!

Jag känner mig iallafall rätt glad idag, ingen sol är det ute och har haft en del lektioner, men glädjen sprudlar i kroppen ändå :)
Sitter i skolan bibliotek och känner mig schnygg ;) Har nämligen på mig boots,leggings,ballongkjol och en röd/vit randig topp, som är djupt ringad i ryggen, läckert va? Har tagit lite kort på en utav skolornas toalett, så glamouröst, som jag tänkte slänga upp här på bloggen lite senare.
Jag har nyss njutit av en kopp kaffe, kysst Jens hejdå och nu återstår bara en Matte lektion, sen blir det träääääning! Dock inte så länge har jag förstått då min mor skulle på något "möte" inne i Borås vid 17.00, jag spenderar antagligen den tiden hos min syster och de älskvärda barnen.

Och åh vilken mysig/trevlig lördag jag, Annie & Johanna kommer ha, god mat och melodifestivalen. Jealous?

Nehe nu får ni ha en trevlig eftermiddag på Er, kram!



Postat av: Josse

Så du kommer hit? Tänkte precis ringa dig och fråga :) Men ringer dig nu iaf...

2010-03-10 @ 14:45:38
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Saadet

Oj HAr inte ni lov nu? Känns som om många har det nu.. Ni kanske redan har haft ert lov?

2010-03-10 @ 17:56:20
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en fin dag

2010-03-10 @ 18:30:37



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _