Götet <3

God morgon sunshines!
Vaknade upp till en strålande vår morgon, åkte ner till min syster där jag & mamma åt frukost. Sedan tog jag mig en promenix till skolan, där jag fick reda på att jag fick ett helt okej Godkänt :)
Nu ska jag alldeles strax ta bussen i till stan med mami och bara njuta av shopping och lunh, lucky me!
Längtar till ikväll, fira annie & lite party <3

Hm, måste nog ta det här med att "jag är nog värd bättre än " Som verkligen verkar ha väckt åsikter. Det är såhär att jag tycker absolut inte att jag är värd bättre än Jens, han när en underbar kille och jag önskar att det aldrig tog slut. MEN på det viset han gjorde slut, så som jag tycker att han behandlat mig, låtit mig gå i ovisshet en längre tid, gett mig falska förhoppningar om att vi kan leva lyckligt tillsammans, DET känner jag att jag är värd bättre.
Tack!

Nu ska jag ut i solen, puss & kram ^^,






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _