God natt!

Ja så säger jag faktiskt, för nu är jag väldigt trött. Har haft två lektioner idag, sen följde min man med mig hem och jag klippte han kort, hehe, men det växer ut igen :P, sen har jag städat/dammsugit "hela" huset för min lilla söt Annie kommer hit på Lördag, och jag har även skrivit en jobbansökan, men om vad talar jag inte om, tack så mycket föresten Issa!
Måste lägga mig nu, ska upp ca 6.00 imorgonbitti och TRÄNA :O

Bild på mig tagen innan skolan, och bild på lilla söta mamma som så snällt körde mig till skolan idag!


Sov gott, kramis!



Postat av: Annie

Gud vad söt du är :D

2010-03-17 @ 17:59:09
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _