God morning sunshine!

Sitter i skolan, har haft två lektioner än så länge. Har håltimma nu och vill fika, men det var inte direkt någon som kunde :P
Igår var jag ju med susanne, vi drack kaffe, pratade massor och kollade på bilder i min dator, mysigt. Sen bestämde vi att jag skulle sova hos henne, för det skulle nämligen Madde också göra. Vi ca 14 hämtade madde upp oss hemma hos mig och vi åkte upp till Susanne, efter lite spekuleringar om vad vi skulle äta åkte vi ner till skene där susanne skulle till sin mor och sen åkte vi och beställde pizza och mumsade i oss när vi kom hem igen. (ska inte träna idag, så det blir en jävla massa jag måste ta igen nästa gång!)
Vi kollade på Step Up 2, Monsters VS Aliens och till sist Step Up, haha vet inte varför vi kollade på första Step up sist, men jag och Susanne kollade inte direkt på den för vi satt och diskuterade om massor med viktigt, Madde hade åkt iväg för att göra ett ärende.
Vi gick upp och la oss rätt sent, men väl i sängen kunde jag och susanne som vanligt inte hålla våra munnar stängda utan pratade gamla härliga minnen i säkert 1 och en halv timme! Åh jag tycker om min vän så mycket <3

Ska kanske gå och köpa mig en macka i cafét ändå ;D

vi hörs!



Postat av: Annie

hahahaha, men den resväskan är inte min för den är puttes :P

2010-03-19 @ 17:18:11
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _