God morgon vänner!

Skulle bara tala om att jag kom till träningen imorse och det var awesome!
Sitter nu i skolan och skriver ut lite papper, väntar på min syster som ska komma hit och ta en kaffe med mig, sen kanske lite matteplugg och SEN 10.50 då börjar min lektion XD orka vara i skolan ca 3 timmar för tidigt...

Åker antagligen hem och grejar lite för att sedan åka till min syster för där blir det filmkväll, tror det spekulerades om "Den gröna milen", någon som sett den? bra?

Ha en bra dag så hörs vi senare! Kraaaam



Postat av: Suneeta & Chanel

Mysigt med filmkväll!! Fin header du har, förresten. =)

2010-03-12 @ 08:56:05
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _