god morgon mina vänner!

Här är jag, i skolan igen, och ska skriva en rapport i svenska. Vi ska granska en stor händelse i media och ta reda på hur mycket information de har skrivit om händelsen, personer och platsen osv, media etik. Jag och min klasskamrat valde mordet på Therese Johansson Rojo i Stockholm förra året, läs artikel här
Tror inte jag skriver klart det i skolan, utav hemma, brukar få mer skrivlust då.

Idag har jag bara två lektioner, så åker väl hem strax efter dem. Sen ska jag träna i eftermiddag igen, man fick ju mer sug, och det är bara bra!

Imorgon ska jag ta bort mitt tandsmycke och efter det åka och hälsa på syster och barnen i nya lägenheten!

Vi hörs senare, kram.



Postat av: angelica

Hihi ja, busig jag är som skriver sånt och ingen får veta! ;)

Hur är det med Pauline :)

2010-03-04 @ 23:41:40
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: angelica

Åhå det kan jag förstå! Hur länge ska du gå i skolan? Med mig är det bra, förutom min mage men man börjar vänja sig nu :)



JAA, vi måste verkligen ses. Jobbar jag inte, så är jag i Uddevalla. Det är det tråkiga! Men jag hinner nog allt ses nån eftermiddag mitt i veckan? :)

2010-03-05 @ 12:52:14
URL: http://inevercry.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _