Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

Så var det en ny vecka och nya möjligheter igen.
Vad har ni hittat på i helgen? hade varit kul att veta.
Själv så fick jag med mig min lilla Jens till Annie & Putte i fredags. Vi spelade med andra ord, åt, kollade på Let's dance och pratade massor, mycket trevligt måste jag säga. Kul att Jens följde med för en gångs skull, folk kan ju tro att jag är singel annars ;P Vi sov iallafall där till Lördagen, då vi vid 11.00 tog bussen till Skene och gick åvägen till Kinna i det härligt soliga vädret! Vi satt på en bänk och njöt i solen i väntan på bussen hem, jag följde efter Jens in på hans buss och tog för givet att jag fick följa med honom hem, hihi så busigt. Vi slappade hela dagen och kollade på film på kvällen.
Igår åkte jag hem och på eftermiddagen åkte jag & mamma ner till Josse & Mathias och hälsade på lite, de börjar få riktigt fint i nya lägenheten nu.

Alltså, jag känner mig uttråkad. Jag vet inte på vad, om det är mitt liv, min omgivning eller på skolan. Jag älskar mina nära väldigt mycket och de betyder allt för mig. Men det känns som att jag inte kommer någon vart, som att jag står still på ett ställe och inte hittar någon väg att gå.
Jag hatar det, men jag känner en viss avundsjuka på andra, på deras liv och omgivning. De har det så bra, bättre än mig, känns det som.
Jag vill ha något, men jag vet inte vad?

Jag har slutat för dagen och väntar på att mamma ska sluta arbetet så att vi kan åka och träna, det ska bli skönt efter helgens gott jag har stoppat i mig.
Jag jobbar imorgon, 6.30 - ca 15.00 om jag inte minns fel, hoppas det ska gå bra.

Jag ska försöka komma ihåg och lägga upp lite bilder ikväll, ha det bra så länge!
Kram






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _