Fredags mys

Kom precis hem från Josse & Mathias där jag myst med de underbara barnen, Vincent visade mig sin nya säng och vi läste lite böcker innan han fick och la sig, Vanessa var glad och gosig som alltid, sen kollade vi på en super bra film. Josse vad hette den? :P
Jag & Jens bakade muffins igår som jag bjöd på, mycket goda om man får vara självgod, sen unnade jag mig lite godis också. Men detta ska tränas bort imorgonbitti, hihi.

Så imorgon kommer ju Annie & Johanna hit och jag ska bjuda dem på mat samt en trevlig kväll med melodifestivalfinal :) Ska inte glömma bort att ta massa bilder!

Just det, Josse och söta vanessa hälsade ju på mig i skolan idag och tog en fika, så snällt så!
<--- Fina mamman, och säg inget annat nu Josse :P

NU ska jag slänga av mig kläderna, tvätta bort sminket och hoppa i min säng och gosa ner mig under täcket och krama hårt i kudden (och låtsas att det är Jens :$), sova skönt och vakna upp utvilad imorgon!
Puss & godnatt på er allihopa söta där ute <3



Postat av: Josse

Jag kan ju säga att jag inte är helt nöjd med den bilden på mig sjläv...men ok, jag ska inte säga mer :P

2010-03-13 @ 08:46:25
URL: http://josefinz.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _