Förbereder...

Hej på er vänner!
Idag gick jag upp runt åtta och åkte med min mor och tränade, var grymt skönt att träna idag och jag orkade faktiskt lite mer än igår, framsteg!
Sen vi kom hem har jag grejat lite här hemma, dammsugit, läst bloggar osv. Inte så roliga saker om man säger så ;P
Men om ett tag ska jag in i duschen och göra mig lite lördags fin, det är jag värd!

Uppdaterar senare, kram.



Postat av: fanney

meen jaaa, saknar åxå de, sitta hos mig å dricka vin och mima till låtar man knappt kan, faaan snart ett år sen earth hour ju då vi missa =$ haha sakna massa, kommer ner 15 juni, vi ska på west coast riot

2010-03-13 @ 17:40:46
URL: http://fanneyebba.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _