^^,

God kväll mina vänner! (skriver vänner eftersom det verkar som det bara är mina vänner som läser, är det någon annan som läser också så får ni gärna slänga in en kommentar och säga hej, så får ni gå under stämpeln "mina vänner" också ;D)

Idag har jag jobbat som vikarie, i skolkök som vanligt, det gick bra och var en smidig dag. Jag är glad för varje minsta lilla extra jobb så det klirrar till lite i min lilla lilla lilla lilla kassa, hihi. Bestämde mig för att åka och pussas med barnen, det var också vad jag gjorde efter jobbet. Mycket mysigt såklart! <3

förresten så längtar jag extremt mycket till Fredag, då det blir stan (Göteborg) med mor och förhoppningsvis syster. Käka lunch, mysa och shoppa! Precis vad jag älskar.
Jag ska kolla på lite vår tunikor,tröjor m.m, kanske några skor också. Present till söta annie skall också inhandlas, som fyller år IMORGON! På kvällen blir det lite kalas/fest för henne, det gillar vi.

Och vet ni vad? jag och mamma hann knappt komma innanför dörren förens vår ena katt i huset springer och jamar, jaha och helt plötsligt så blir det förlossningsklinik här och hon börjar föda ungar(som vi kanske anat, lite). Så nu ligger det 3 st små vita och tuttar på henne ^^,   återkommer om det blir fler.



Min syster och deras katt när hon fortfarande var kattunge och bodde här hemma hos oss, sötast!

God natt på er, puss och kram.



Postat av: Anonym

Åh jag vill ha en kattunge :'(

2010-03-23 @ 23:49:29
URL: http://inevercry.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _