Blåa naglar ^^,

God eftermiddag på er!
Måste säga att blått nagellack piggar upp i den grå deppiga vardagen, sitter man på en tråkig lektion och så skymtar man sitt blå nagellack då blir man genast lite uppmuntrad, sen är det ju bara kul att få kommentarer för att det är läckert också :)
Mer färger på naglarna i vår tjejer!


Har precis haft lite matte lektion, vilket jag verkligen behöver då jag tyvärr ligger lite efter på den fronten, men ska köra järnet på lovet med både det ena och andra så jag hinner ikapp! Då kära Natalie i Linköping var upptagen på lovet, får det gå åt plugg och förhoppningsvis jobb, och lite lek med mina vänner?!
Skulle egentligen tränat med Annie idag, men hon var tvungen att fixa försäkring åt sin moppe först, går ju inte att köra omkring olagligt på ett fordon. Nej så jag får vänta ett tag tills hon börjar på Corpus ^^,
var lite prat om att jag och Nattis skulle ses idag också, men tror det blir en annan dag. Så jag sitter nog här ett tag till och möter nog upp min mor i Kinna sen.
Imorgon ska jag leka med Vincent, sen ska han sova hemma hos oss, jätte kul <3

(Ska berätta lite om det lilla jag köpte i Fredags också...)

Ha en trevlig eftermiddag, puss & kram!






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _