steeek

Hallå på er!
Hoppas allt är på topp? här det great iallafall. Har min lediga eftermiddag och har legat och stekt i solen enda sedan kl 13 idag!  Vi fick nya barn till lägret igår och det känns som det kommer bli en bra vecka.

Min helg har varit full med fest, midsommar = 50 årskalas och festade med trevlig släkt, midsommardagen = min vän Susanne och hennes kille bjöd hem ett gäng för att fira, vi hade 5 kamp och jag har nog aldrig haft så skoj på länge, ojojoj!
Man måste ju lixom passa på att festa när man kan, eller hur?!
Jag tänkte bjuda påblandade bilder ni kan kika på från helgen och så istället, varsågoda:














Postat av: lana

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

2010-06-28 @ 23:10:40
URL: http://johannesoilir.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _