jag <3 vädret

Hej alla fina!
Idag kan ju det inte vara annat än bra med er, jag menar VÄDRET det är ju SOMMAR nu!
Mitt humör är iallafall på topp. Vaknade imorse av att min syster ville ha lite hjälp när vi skulle beställa BIO biljetter till Sex and the city 2, ja den ska vi se på Fredag. Vi ska åka in till stan lite tidigare och bara ha en systerdag, ska även käka något gott efter BIO:n, riktigt skoj!
Efter det käkade jag frukost ute i solen, efteråt blev det massa press så jag blir brun till nästa vecka då jag ska på student. Åkte ner till skolan och hade betygsprat i Matte, såklart gick det bra =)
Mötte sedan upp min mor och vi åkte och köpte student present sen mötte vi min syster med barn och tog en liten eftermiddagsfika, sen skjutsade vi henne till lite butiker och sen hem ^^,
Vincent fick åka "rymdskepp" efter vi fikat.


Här har ni även dagens outfit och JA det ser ut som jag har världens största näsa!


Testade att sminka med eyeliner idag, har varit svindålig på det, men fick tips på Lindas blogg hur man gör det på ett bra sätt, här är mitt resultat, typ hehe



Nepp nepp nu ska jag njuta det allra sista i solen, för imorgon & på fredag ska jag jobba.
Kyss <3

En utav mina favorit låtar just nu!



Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. hihi tack sötis :) jo det är ryggen ja gillar sen är resten sådär:P

2010-06-02 @ 20:34:56
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

hej sötis

allt bra me dig?

aaha uggs e seexy

2010-06-03 @ 19:36:53
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har fina ögonbryn;)

oohh va ej ledsen.vissa lärare e såå jävla snåla me betyg:( ahha

2010-06-03 @ 20:09:34
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Marcus Gustafsson

Kul att du gillar min sida.

Fortsätt gärna att komma tillbaka och kommentera.

Hoppas allt är bra...



Kram

2010-06-04 @ 10:02:31
URL: http://marcusgustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är väldigt söt

2010-06-06 @ 09:15:15



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _