Beautiful girls all over the world... tralalala

Hej på er små söta!
Allt är bra med Er? Ja jag tänkte väl det. Sommar känslorna pirrar i kroppen, man är lycklig och går runt med ett stort leende för det mesta.

Jag har varit lite tråkig och inte uppdaterat Er om vad jag gör, men Ni förstår säkert att jag har njutit utav vädret?!

Såå fredag då;
Jag och syster åkte in till Göteborg vid lunch, gick och letade midsommarklänning till henne och sen gick vi och fikade en god islatte på Espresso house. Efter vi trampat runt i stan ett tag började klockan ticka på för BIO, vi bestämde oss för att gå och ta en kall öl på uteserveringen utanför BIO:n. Helt underbart var det, storstadsmiljö och där satt vi och bara njöt. Vi gick in och köpte lite gott till filmen och sen var det dags. Sex and the city 2. Filmen var bra, men inte JÄTTE bra. Jag gillade den iallafall. Efteråt gick vi och letade efter något bra ställe att käka på, men slutade på burger king på centralen trötta som vi var ;)

Lördagen tillbringades hemma i trädgården, min syster och hennes familj kom hem till oss. Vi solade hela dagen lång och åt god mat som vanligt. På kvällen åkte jag ner till byn och möttes upp utav Fredrik & Tom, blev lite öl hemma hos Fredrik. Rätt sent bestämde vi oss för att gå och kika om det var något drag på Stars (krog), det var pubkväll och blev bara ett par öl för oss. Annars hade vi tre jäkligt skoj!

Hela söndagen blev slapp och det blev mycket film tittande, men det är tillåtet ibland! ;D

Bloggen bråkar med mig och tar 100 år på sig att ladda upp bilder, lägger upp sen om det funkar då.

Puss,kram & nyp i stjärten!



Postat av: sanne-madeleine

hejsan, allt bra? :)

2010-06-06 @ 23:35:51
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _