1 stycke ledig eftermiddag

Hej!
konstigt att se ett inlägg från mig? kan tänka mig det, eftersom jag talade om att det skulle vara rätt så tomt i bloggen. Men det är så att vi ledare får en eftermiddag i veckan ledigt, vi är alltså fria från gården från ca 12 på dagen till 8 morgonen efter. Gött!
Barnen anlände till gården igår, än sålänge har det gått bra. Visst finns det barn som vill visa sig tuffa, men som sagt, det är bra än...
Natalies student var jätte härlig, var underbart att se henne springa ut! mottagningen hemma hos henne var riktigt trevlig med god mat osv. Senare åkte Natalie på middag & studentutgång och jag hängde med hennes syster Emily och hennes vänner ut på stan, vi satte oss på en uteservering & tog något gott att dricka medans det ösregnade runt oss och studenter sprang omkring lyckliga och onyktra :P

bjuder på ett litet bild kollage från Natalies studentdag.


Några foton på mig innan vi åkte ^^



Nej nu ska jag njuta av dagen, ha det underbart!
Kyssssss <3






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _