vill hem!

Åh, sitter i skolans dator sal och gör inget vettigt, så tänkte skriva lite tråkiga saker här istället. Jens sitter bredvid och spelar några konstiga spel:S Haha, ska vänta här till han slutar, kvart över fyra, då jag egentligen slutade klockan två! Meeeen, Issa kommer hit när som helst och då blir det kaffe!
Omg, vår psykologi lärare är världens flummigaste, jag fattar inte ett dugg vad han pratar om?! istället för att tala om psykologi och det man förväntat sig, står han och pratar om titanic och en vän som kört av vägen typ halva lektionen :S Vet inte om jag kommer palla en hel vår med det...

läste tidigare på annies blogg att hon ätit paj häromdagen, fatta jag blev sugen? så ska göra någon god paj ikväll har jag bestämt :)

Nä, nu blir det kaffe!

Kram






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _