vanlig vardag

Hej!
Jag sitter här i skolans datorsal och har ingen aning om jag egentligen har Psykologi lektion eller inte just nu?
Hörde någon som sa att den flyttats fram till 11.35 förut och så käckt, precis då börjar ju min Engelska B lektion, så fint dom har ställt till det på mitt schema! Hade lektioner med jämna mellanrum hela dagen förut UTAN krockar, nu får jag ju välja mellan Psykologi eller Engelska vad jag förstår... Får försöka luska fram hur det egentligen ligger till med det där.

Igår var jag hemma hos lilla Johanna Bengtsson och hennes söta son Emil, har inte träffats och pratat sedan vi gick i skolan ihop (förutom i Fredags då, tjejkväll hemma hos Annie, ska lägga upp bilder). Hon hade bryggt kaffe och bakat en riktigt mumsig kladdkaka! Vi satt och tjötade massor och emil kröp runt och var allmänt söt. Vid tre körde hon ner mig till bussen och hon skulle tydligen vidare till granngården för att köpa ett hundtäcke.

Btw......PÅ TISDAG ÅKER JAG TILL PARIS! :D

I eftermiddag tänkte jag och min mor sola och få upp färgen lite i det här vintervädret, imorgon har vi planerat att åka till Ge-kås och göra lite ärenden inför Paris osv.

Nu ska jag fortsätta göra inget vettigt och vänta på lektion, vi hörs!







Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _