Schoool...

God eftermiddag vänner!
Sitter i skolans kära lugna tysta bibliotek och tar mig en titt på min och diverse bloggar ^^,
Har idag haft Historia igen, sedan Psykologi med den mest flummiga läraren på skolan (vilket jag TRODDE), ni som går på skolan vet vem jag menar om jag säger: Stora skor, stor arbetsväska, skägg och röker som en skorsten! haha, men dock verkar han vara riktigt bra. Avslutade dagen med första lektionen utav Matte A, light för min del som är så trög i skallen och inte fattar nåt :P Känner att det ska gå riktigt bra, pepp!

Jag och Jens var i Kinna förut, jag köpte mig en knallrosa MP3 spelare sen lunchade vi på punkten och vräkte i oss Tacos (Jens vräkte i sig, jag tog mindre ;D). Trevligt, jag vill så hemskt gärna bo centralt t.ex Göteborg. Ta en fika när som helst, luncha ihop med vänner osv. Ge mig en lägenhet och jobb där nu!
Ska hem till Jens med en buss nu vid tre, myspys<3

Ha en bra eftermiddag så kanske jag skriver ikväll igen ;)
KRAM!



Postat av: qb

hehe ok :P

2010-01-13 @ 17:42:47
URL: http://angelacaroline.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _