ny dag, nya utmaningar.

Hej hej!
Japp idag är det en ny dag och jag känner mig bättre, inte alls lika depp som igår.
Och dagen blev mycket bättre då min syster med barn kom hit till skolan och fikade med mig. Åh min lilla Vincent är så härlig, härjar och pratar så det räcker och blir över! Vanessa är mest glad hela tiden, sötnosan.
Ska om ca en timma bege mig till Kinna för att besöka min träningsstudio( http://www.corpus-gym.se/ )där jag ska börja träna nu var det tänkt.
Mamma ska också börja, skönt att inte träna själv tycker jag.
Hur vill du helst träna, själv eller med en vän?
Idag ska vi bara få en genomgång i gymet av en gyminstruktör, intressant ^^,

också vill jag tala om att jag är enormt kär i min pojkvän, men vet inte om han vet om det?



Ha en fortsatt bra dag!
Puss och kram








Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _