Måndag och inte så långt kvar till Paris resan!

Godmorgon!
Sitter, som vanligt, i skolan och segar. Har precis haft Svenska C lektion vilket var intressant, vi ska leta reda på webbsidor som anses vara pålitliga och inte så pålitliga och ha åsikter om det. Skoldagen fortsätter sedan med Historia, Engelska och Psykologi. Sen ska Jens följa med mig hem, underbart! btw, jag har fått lediga Tisdagar :D

I Lördags var jag på lite party hos Issa, där jag träffade Bosse & Peter som jag inte sett på evigheter, Peter som dessutom bor på Gotland nu! Robert var också där och sen endel annat trevligt folk såklart. Jag hade en superkul kväll som slutade i Sätila runt 07:00 XD

Åh, och om ca två veckor åker jag till Paris! Förstår ni hur mycket jag längtar? nervöst men det ska bli såååå roligt. Kommer få värsta härliga känslan då vi landar i Paris och jag inser hur stort och vackert det är. pirrigt!

Nu ska jag fortsätta sega i skolan, kanske plugga lite Matte. Men vi hörs!

P.S Saknar min annie pannie också!
Kram kram






Postat av: Annie

Åh min bästaste vän :')

2010-01-24 @ 12:56:27
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _