Friday

Tjena på Er!
Allt bra denna Fredag morgon? Hoppas på det, här är allt på topp fast näsan rinner och huvudvärken dånar till och från :P
Tog mig hit (skolan) imorse vid åtta, skulle ha ett Matte test med min lärare för att se hur mycket hjälp jag behöver. Det gick bra och nu har vi ändrat lektioner så mitt schema ser najs ut! Sitter här och har precis slängt i mig en kopp kaffe och en macka, känns som att mer kaffe lär behövas idag. Hoppas dock på att Issa hinner hit en sväng så vi kan ta oss en kopp ihop innan jag börjar 10.40.
Påtal om Issa så ska jag hem till henne imorgon, det sägs nämligen att Bosse & Peter är på besök och då blir det lite kalas tror jag ^^, Trevligt att träffas igen.
Jag och Jens ska passa Vincent senare idag, Josse ska nämligen med mamma till Kungsbacka och shopa nya kläder vilket hon är värd tycker jag, Mathias skulle till någon vän, trevligt för honom :)

Nej nu fick jag ett sms utav Issa som talade om att hon är här, så vi hörs ikväll folk!

KRAM



Postat av: Annie

Det var lite tjaffs med Jessica, men det är bra nu :) Jag tycker vi får bestämma någon dag som vi kan träffas för nu saknar jag dig alldeles för mycket!! <3

2010-01-16 @ 13:16:03
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

För mig går det alldeles utmärkt nästa helg :) Hör av dig när du känner dig säkrare på tid och dag!!

2010-01-16 @ 17:42:32
URL: http://hallonflikka.blogg.se/
Postat av: Annie

:) <3

2010-01-17 @ 23:31:12
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _