Fredag 22/1

Hej på Er!
Har en lustig känsla i hela kroppen idag, magont och så. Hoppas det släpper...
Fick en mycket tråkig kväll igår, vill inte ta det här, men tror att allt kan lösa sig. Om jag bara försöker.

Talade med min bästaste Annie igår också, hon var så underbar och hjälpte mig när jag tyckte det var jobbigt. Ska antagligen till henne ikväll och Johanna skulle komma dit också, kul om man får träffa henne som man inte gjort på evigheter!
Jag har iallafall precis gjort ett matte test på första kapitlet i Matte boken, tror faktiskt det gick bra. Det kändes så iallafall :)
Efter min Historia lektion som börjar snart ska jag gå till Josefin och barnen, har nämligen en present till vincent som fyllde 2 år 9 Januari. Har inte kunnat lämna den tidigare då jag var sjuk just då han hade kalas, synd. Men nu ska han få den och hoppas han blir glad!


jaja, kanske uppdaterar senare idag eller inte. Ni får iallafall ha en bra kväll/helg!
kram



Postat av: LAME

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAME

2010-01-23 @ 15:22:50
Postat av: Annie

Tycker om dig min vän <3

2010-01-26 @ 13:08:11
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _