Söndag, jag vet.

Hej igen!
Då var det Söndag igen, alltså varför suger Söndagar? Det finns lixom aldrig något skoj att göra, mer än att ha ångest över att det är skola nästa dag. Egentligen skulle man bryta den vanan och supa stoll på just Söndagar, eller kanske inte...? Hade jag bott i stan (göteborg) så hade jag definitivt dragit ut och satt mig på ett café en söndag, själv eller med vänner!

Jag har fortfarande inte gjort någon svenska uppgift, fuck.

Josefin,Mathias & barnen kommer hit när som helst,blir till att äta gott och lek ute i snön med Vincent kan jag tro. De där små barnen gör verkligen ens dag <3 Ska försöka ta massa fina bilder i snön idag som jag kan ladda upp sen.
btw, jag och bara josse med barnen sa bada på badhuset på Tisdag, ska bli himlans mysigt! (fast att man hatar sin kropp och ser ut som en säl just nu, får jag glömma...)

Nu kikar solen fram, sticker ner och fixar mig!

Kram på Er sålänge






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _