skolan it is!

yes people, här sitter jag i skolan som vanligt. Inget nytt precis ;P Har för första gången på terminen skolkat en lektion, men jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte behöver den kunskapen som kursen går ut på, så jag har inte så dåligt samvete. Jag har ju dessutom "lång" dag idag till hela 15.15 :O haha, engelska B och Matte A MED en håltimma emellan *SUCK*
Jag funderar på att åka till min syster och barnen efter skolan, om jag nu får tag på henne? Har inga pengar på mobilen och bara gratis sms. Kan tänka mig att hon glömmer svara på sms då hon har ett hektiskt mammaliv.

OCH nu är det bestämt, den 5:e Mars ska jag,Jens och några fler se Alice in Wonderland, happy me!

åh jag är förövrigt så jävla sugen på shopping! Vill ha nya kängor, vita converse till våren och massa annat vårigt.
Har också bestämt mig för att sluta vara mörkhårig och lägga i slingor i fortsättningen istället, men jag vill ha det NU! och inte att det ska ta så lång tid som det kommer göra....

Jaja nu ska jag fortsätta glida runt på nätet, eller kanske plugga Matte :P

Kramar



Postat av: Anonym

Kul att du uppdaterar oftare nu. Keep up the good work.

2010-02-26 @ 07:17:13



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _