Melodifestival snart.

åååh, jag ligger just nu nere vid brasan i vardagsrummet, nästintill sover och småtittar på filmen "Lilla kycklingen" som går på femman och väntar på att Melodifestivalen ska börja, mys till max!
Ska ni kolla ikväll?
Det är första gången jag tittar i år och det ska väl bli lagom kul, har lixom tröttnat på det hela nu efter alla dessa år, det ska vara så "extremt". Men funkar alldeles bra som en slapp lördags sysselsättning:)

Mamma klippte mig lite förut, bara topparna, men så att det kan växa bättre. Susanne sa igår att hon tyckte jag passade så himla bra i blont hår, så nu ska jag bara lägga i slingor i fortsättningen och se hur resultatet bli!
Här är en bild från när jag var bond;

Ja, bilden är såklart några år gammal, men titta så somrigt och fint hihi.

Nä nu sitter jag här och bli nostalgisk, får gå ner till TV:n igen och mysa.
Ha en fortsatt bra kväll!



Postat av: Josse

Jag tycker du passar både som blondin och brunett :) Hehe, den var väldigt gammal, mitt gamla stökiga rum i bakgrunden ;) Haha!

2010-02-20 @ 20:23:59
URL: http://josefinz.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _