HELG!

Äntligen kan man pusta ut och känna att det är helg, ska visserligen som jag skrev imorse skriva en Svenska C uppgift, men ska slappna av och umgås med de närmsta!
Jobbet gick bra, idag var det jag som bakade frallor och det blev mycket lyckat, gjorde en limpa också och den fick följa med mig hem ;P

Ikväll blir det hem till Susanne och mysa, vin,tjöt & let's dance :) Ska försöka sminka mig lite fint också, har låtit huden vila ända sedan förra Lördagen då jag var på fest. Tvättat ansiktet med bara vatten och smörjt in mig med fuktgivande lotion, och nu känns huden toppen!

Det är sagt att jag skulle till Annie imorgon, tror dessvärre att det inte blir av då det sägs komma mycket snö och bli oväder. Då vi bor rätt långt ifrån varandra kan det bli ett problem, det återstår att se men tror inte det blir av :(

Nu ska jag slappa och snacka lite med min mamma, uppdaterar innan jag åker till Susanne!



Moi och sötaste Susanne <3






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _