Fredag igen!

Hej på Er!
Här sitter jag ger mig ett försök till att göra ett blogg inlägg, fast det känns rätt hopplöst. Jag är enormt seg/trött idag då jag efter många om och men for till min söta vän Annie och pimplade vin igår. Annies kille Putte blev väldigt full och rolig (tyckte jag, mindre roligt för Annie), deras vän Andreas var också med men han var skit trött och tog en powernap innan han var med igen (Y). Vi satt och körde typ nån namn lek på kändisar som blev as konstig tillslut XD sen körde vi snurra flaskan och fan vad roliga konsekvenser vi delade ut hahahaha! Kul att känna sig lite barnslig ibland.
Btw, så har Annie färgat håret mörkt med röda slingor och det var jävligt hett!
Idag var jag duktig och hade satt klockan och tog bussen hit till skolan, applåd för mig där! Ska ha EN lektion idag, så det hade inte varit super viktigt att åka till skolan. Men vad gör man inte? ;)

I helgen blir det till att hjälpa syster med familj att flytta och flyttstäda i deras gamla lägenhet, ska bli kul att få se deras nya lägenhet som de fått nya tapeter och golv osv i!

Igår var jag med Issa också ju, vi tog en lunch ihop och det blev en mumsig tacobuffé! Hon testade och köpte BH:ar på LINDEX, jag blev också sugen på att köpa underkläder :P


snart börjar jag lektion, vi hörs kanske ikväll!

XOXO



Postat av: Annie

<3

2010-03-01 @ 19:55:58
URL: http://hallonflikka.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _