She's a mess.

God kväll vänner.

Har ni en uppskattad fredag kväll än så länge?
Det ska jag tala om att jag inte direkt har. Försökte precis måla en fransk manikyr på fri hand, vilket slutade i att det ser ut som det är en treåring som kladdat på mina naglar. Helt sysslolös och inga party planer alls dränker jag mina "sorger" i favorit musik och sötsaker. JAG SKA BLI TJOCK!

Min nya stickade tröja från Gina tricot är as mysig om jätte varm, tack mig själv för att jag köpte den.

Imorgon ska det nyttjas vin och firas födelsedag minsann, trevligt ska du se.

Ciao


Oerhört fail + att det ser ut som jag har en jätte hand...


Leka snygg i camen är inte helt fel när man ändå är ensam och ingen ser o_O






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _