Old friendship and some taco.

Godkväll snyggingar!

Allt väl?
Här är det fint, förutom en rinnande näsa, jag har lixom på tre veckor inte blivit riktigt frisk och just idag började jag känna mig febrig och lite mer förkyld igen. Snälla, låt mig bli frisk innan jul iallafall?

Idag åkte jag ju som sagt in till Göteborg för att träffa min gamla vän Angelica. Vi möttes upp på centralen, riktigt skönt att se henne igen. Vi gick runt och pratade i mängder samtidigt som vi slank in i någon butik då och då. Efter ett tag blev vi hungriga och bestämde oss för att slå på stort - det fick bli taco buffé. Farligt där, man kan ju äta som om man aldrig skulle få mat igen hahaha. Efter vi vilat magen så gick vi in i lite fler butiker, jag fick köpt ett nytt läppsmycke och trosor (för trosor är ju verkligen det jag behöver...). Vi avslutade dagen på centralen igen med en latte. Mådde riktigt bra efter vi skilts åt och längtar redan till nästa gång vi ses <3

Imorgon ska jag på ljusparty, är det skoj?

Idag var jag riktigt kär i min mössa.



Och här är mina tre par nya trosor, oerhört nöjd!






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _