Längtar!

Godmorgon mina vänner!

ja, jag har haft lite bloggtorka här ett par dagar. Men det är väl tillåtet för en så upptagen människa som mig? skämt å sido.
Jag har fan inte blivit frisk ännu, liksom blivit av med min hundhosta men så har jag börjat bli förkyld på nytt igen. Och igår höll det på att sprängas en bomb i mitt öra, kändes det som. Hur mycket piller ska man behöva knapra för att bli frisk?! Jag orkar inte mycket mer och dessutom tror jag min kollega på jobbet tröttnar på min äckligt snoriga näsa.

Så nu har jag klagat färdigt för idag, och åter till min rubrik! Igår anlände nämligen min klänning till nyåret och det fick mig att längta jävligt mycket. För ni minns väl att jag ska med Timmy upp till Oslo? Bussbiljetter upp och ner är bokade och den 30:e får gärna komma snart. Förövrigt så passade klänningen perfekt och färgen blev awesome till mina skor, la ju upp bild på mina skor tidigare i bloggen. Klänningen tänkte jag inte visa, inte än iallafall ^^,

Yes, idag börjar jag jobba klockan elva och slutar halv fyra. Kl fem ska jag vara vid bowlinghallen för att ha julasvlutning med jobet, julmat och rafflande bowlingspel stod det på inbjudan.

Ha en superb dag!


Supernöjd med mina örhängen med svarta fjädrar jag köpt på Gina ticot!



Postat av: Anonym

gud så fin bild!

2010-12-14 @ 11:52:02
URL: http://psychedelique.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _