boomtjackalack!

Hallojs alla som mår som mig = BAKIS!

Igår var det kalas hos Annika. Vi fick goda matpajer och sällskapet var suveränt, blandade åldrar är bäst ska jag be att få tala om. Vi lyssnade på skön musik, drack och skrattade i mängder, som vanligt!
Kvällen blev lång och rödvinet satte sina spår...

Idag har jag myst med mina underbara systerbarn, älskar dem så mycket, all kärlek till Vincent & Vanessa<3

Imorgon börjar jag tidigt på jobbet men jag har något att se fram emot. Jag ska åka in till Göteborg och ha en dejt med min fina vän Angelica som jag inte träffat på evigheter och det finaste - hon är gravid! Hoppas på en mysig eftermiddag imorgon.

Ha en bra söndags kväll så bjuder jag på bilder från igår, tolka det hur ni vill. Tjing!









Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _