Bitarna börjar falla på plats.

God kväll folks!

Här sitter jag och känner mig nöjd - fryser dock rätt så rejält, men det hör väl till när man bor i ett äldre hus ute på landet?
Ja, jag är faktiskt nöjd och känner mig lycklig. Biljetter till utgången på juldagen är inhandlade till mig och min fina vän Timmy. Nyårsafton, outfit och resan dit & hem är redan fixat för länge sen. Jag har endast några julklappar kvar att köpa. Jag känner mig inte ett dugg deppig eller stressad, som det talas så mycket om att människor ska vara innan och under jul. Tvärtom, så ser jag fram emot julhelgen och allt gott och mysigt den har med sig, och även fast jag ska köpa mina sista julklappar den 23:e så behåller jag lugnet.

Jag ser fram emot en trevlig middag, här - hemma hos mig, på fredag. En vän ska komma hit och hålla i ett ljusparty så mina gäster får chansen att köpa ljus & lyktor till julmyset!

Sköt om er



Mammas pepperkaksby från julen 2009






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _