Träning

Hej igen!
Nu har jag precis kommit hem från lite träning med Nattis, idag var vi bara på gymet, körde på crosstrainer och lite andra muskel maskiner. Imorgon satte vi upp oss på ett pass Afrodans, men blev dock bara reserver, det är mycket eftertraktat med afrodans ska ni tro. Testa ni också!
Det känns som att den här veckan kommer att gå hyffsat fort, skönt. Och på lördag ska jag och susanne ju på en kompis 20 års fest, det ska verkligen bli skoj!

Baaaah, jag är frustrerad för att jag har så lite pengar (eller för att jag gör åt dem så fort.....)

Här är lite bilder på min söta Vincent som hade kul på lekplatsen idag!



Ha det bra!






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _