Stuffs

Hej hej hallå, här var det tomt må jag säga, förlåt för detta.
Jag var trött igår, som ni kanske förstår, sen har jag inte alls varit pigg, min hals har stört mig till och från hela veckan och just idag känns det skit, hängig till MAX och jag får inte bli sjuk, dessutom har detta tagit bort min skrivlust, så OGILLA! Har preparerat mig med massa tabletter som jag tänker proppa i mig, för imorgon ska minsann komma iväg på den efterlängtade middagen hos Johanna, sådeså.

Tävlingen och mässan uppe i stockholm i tisdags var mycket trevlig,skoj och intressant! Vi var ett samlat glatt blandat gäng från kommunen som satte oss på bussen kl 04:00 och började vår resa upp mot stockholm, i Nyköping hämtade vi även upp min moster Inga-lill. Väl framme kl 10 tågade vi alla bort mot tävlingsplatsen, där alla de 5 lagen stod och var i fullt ös med att laga mat. Spännande må ni tro! Vi satte oss på läktaren och sjöng heja ramsor och applåderade för att peppa vårt lag.
Jag, Inga-lill och pappa tog en paus och vandrade runt på den enormt stora mässan och smakade på både det ena och det andra, MUMS.
När det började närma sig slutet av tävlingen gick vi tillbaka, spända i väntan på poängen. Det började bra, men vårt lag, Team Aptit, slutade på en fjärde plats. Men de gjorde en så stor och bra insats i vilket fall som helst!



Idag var Johanna & Emil och hälsade på i skolan, vi satt i cafét och lyssnade på musik och hade det mycket trevligt. Efter en rundtur på skolans kulturkalas bestämde vi oss för att åka och hälsa på Annie och putte, då Johannas bil väl vid Annie & Puttes skola dog och vi fick putta igång den bestämde vi oss för att ta med oss de två hem till Johanna. Vi pratade och hade det trevligt där också!

hihihi tog en bild på Emil i skolan och såhär snygg blev den ;D

Nu sitter jag som sagt här och tycker synd om mig själv, får bli sängen tidigt idag.
Pussen & Kramen



Postat av: Mamma

Vad trevligt du skrivit om min tävling och fina bilder!!!!

2010-04-23 @ 20:38:14



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _