påskhelg

Hej mina kära!
Sitter här och fryser som en tok, vi har nämligen kommit hem från min morfar och här hemma var det väldigt kallt, det tar ett litet tag innan det blir varmt när man satt eld i kaminen.
Iallafall så har helgen varit mycket bra, vädret har dessutom varit super och vi har solat både lördag och söndag! (kan ju också nämna att jag ville vända och åka tillbaka då vi möts utav ett regnigt och svinkallt västra götaland)
Det är alltid lika underbart att träffa morfar, vi har så kul ihop. Och hela fredagskvällen gick till att vi alla satt vid middagsbordet och skrattade åt allt möjligt galet som sades.
I lördags åkte jag mamma och pappa in till stan, vi åkte förbi lager 157 som förövrigt inte hade något att bjuda på denna gång. Väl inne i stan hittade jag en vit blus med knappar fram på vero moda som jag ville ha, men mamma var så gullig och betalade ^^, Senare på eftermiddagen kom min moster & hennes man och min andra mosters man med barnen, och min morbror, vi åt en stor och god påsk middag!
Idag var det ytterligare underbart väder, vi käkade frukost och satte oss ute i solen sen. Vid ett ungefär satte vi oss i bilen och åkte hemåt, stannade en sväng på A6 center i Jönköping där jag köpte ljusa jeans leggins + ett svart linne på H&M.

Oj oj, det var endel att berätta, har NÄSTAN skrivkramp nu ;) Jo men iallafall så har jag påsklov nu, förutom att plugga så ska jag träffa susanne, gå på bio med min syster, kanske bada och gå på en gammal barndomsväns 20 års party. Har ni lov nu? vad ska ni göra isåfall?

Känner mig tyvärr lite krasslig, så ska ta och lägga mig snart. Ha en fortsatt mysig kväll!

<-- J*vligt god smoothie som mumy köpte på A6 center, jag dog nästan en smula när jag drack, och dessutom gillar jag deras affäridé om nyttig fika! LÄS OM DEM HÄR!






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _