New design and it's friday!

Hej hej hallå!
Allt bra? här är det toppen, ny design och det är fredag dessutom, kan det blir bättre?! Stör mig dock på att det är ett jävla telefonbolag som håller på att ringa mig STÄNDIGT, fattar de inte att jag INTE vill tala med dem, förstör snälla inte min dag era puckon.

Så vad tycker ni nu om min nya design? det är Emelie som varit i farten igen och hjälpt mig, duktig och mycket snäll tjej det där.

Nu har jag slutat för dagen och väntar på att ta bussen hem, men ja inte hem då utan till Susanne. Vi ska umgås idag och ha det trevligt <3

På tisdag ska jag upp till stockholm och titta på när min mamma tävlar med hennes lag om att bli "årets skolkock", hoppas såklart att de vinner!

Vi hörs senare, kanske lite bilder från dagen då. Puss puss






Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _