Min fredag

Hej mina vänner!
Idag är det nästan lika fint och härligt väder som igår, dock lite mer moln. Men det skadar inte än så länge iallafall!
Igår åkte jag ner till byn och fusk solade lite, i ett stå solarium vilket var väldigt bra, mötte upp mamma och lunchade med henne efter att ha glassat lite i solen åkte vi och hämtade min syster med barnen som skulle handla lite, sen åkte vi hem till henne och fikade med stora goda bullar och kaffe i solen, åh vad jag njöt!


lite senare på kvällen tog jag bussen ner till Kinna, där jag sedan mötte upp Johanna och vi samåkte till Annie. Där drack vi te och pratade om massor, bokade också datum för nästa middag, hos Johanna denna gång.


Snart kommer Susanne och henke och hämtar upp mig, vi ska se om vi hittar någon present till killen vi ska på fest hos ikväll!

Kram så länge



Postat av: Anonym

bra kort förutom min korv vid magen hahahaha usch

2010-04-10 @ 22:41:34



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _