Middagen

Hejsan!
Sitter här och njuter med en kopp kaffe efter att ha mumsat i mig en utav kladdkakemuffinsen med garnityr på, som jag själv bakat faktiskt (lägger upp bild sen). Solen skiner och jag mår väl sådär, får knapra lite tabletter idag med...

Gårdagens outfit:



Jag blev faktiskt lite piggare igår och åkte ner till Johanna och hennes middag. Mötte först upp Annie och köpte en fin blomma till värdinnan. Efter lite prat och skratt var det så dags för middagen som började med avocado blandning toppat med räkor, till varmrätt fick vi grillad lax, pressad potatis, vitvin sås och fetaost sallad (jag som bara älskar mat, kan ni tänka er att jag njöt?!). Tillsist fick vi en jätte god pannacotta toppat med frysta hallon, wow vad gott det var! Johanna hade verkligen lyckats och detta blir nog svårt att göra bättre hihi.

Efter själv middagen tog vi det lite lugnt, pratade i mängder och hade det jätte mysigt. Johanna bryggde kaffe och hennes vän Marika började ställa iordning för hennes produktvisning. Hon hade nämligen nyligen blivit försäljare för hudvårdsprukterna Mary Kay och skulle nu låta oss testa lite produkter och så, vi använde rengörings krämer, handpeeling och smink. Mycket härlig produkter, och jag äger ju redan en mineral powder foundation från Mary Kay + handpeelingen. När Marika var klar åkte hon hem, vi andra fortsatte dricka lite vin och tjata. Sen kom min mor och hämtade mig vid ca halv tolv. Mycket, mycket trevlig kväll <3








Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _