I've done alot today!

Tjenis allihopa!
Idag har det la vart en härlig dag, eller vad säger ni? Det tycker jag iallfall. Jag har haft fullt upp hela dagen, så jag är riktigt trött nu.
Det började med att jag åkte ner till min syster vid elva, vi skulle umgås idag och jag saknar ju de där söta barnen jämt så. Iallafall efter vi ätit god ungspannkaka så lekte Vincent ute och när jag skulle hjälpa honom att ta av sig stövlarna så snubblar han handlöst ner mot golvet, och börjar blöda rejält vid framtändera och det hade blivit ett jack, stackarn. Josse fick ringa tandläkaren så de fick tid till tjugo i fyra.
Lite senare kom Josses granne med dotter, vi skulle upp till byn tillsammans. Efter lite ärenden där och mys i solen så tog vi alla bussen mot skene till tandläkaren, allt var helt okej och de skulle komma tillbaka efter några veckor igen, skönt!
Efter detta åkte vi tillbaka till Kinna och tog en fika, sedan hem igen och sen gick jag för att möta mamma som jag skulle åka med hem till oss. Riktig hålligång dag, men sånt gillar vi!

Imorgon blir det en fullproppad dag med endel lektioner, sen ska jag och mamma äntligen träna, vi har dargit ut på det enel, hehe.

Nu ska jag käka nåt och sen bara slappa, puss puss!



Dagens outfit, älska mina svart paljett converse!!!!

Two Door Cinema Club - Something Good Can Work








Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _