höst?

godmorgon...
har precis käkat frukost med alla (eftersom josse & barnen sover här i helgen), känner mig seg och vädret är bara kasst, känns som att jag lika gärna kan gå i ide idag?!
Blev bara till att vara hemma igårkväll, kolla på film och sånt. Var det någon som gjorde nåt annat skoj?

Jag vill shoppa, shoppa och SHOPPA! vill ha nya vårskor, har bara mina leopard ballerina nu och mina svarta converse, men jag vill ha VITA converse, btw någon som vet vart man kan hitta HEL VITA UTAN BLÅ/RÖDA STRECK i stockholm? har letat här nere och hittar dem inte någonstans.



Shit, nu slänger jag på en pepp låt och låtsas att det INTE är tråkigt äder!

Cya



Postat av: fanney

åh mysig design, denna känns bättre=D å snygg header ;) vill du att jag ska kolla efter sånna vita converse här uppe åt dig? =) saknar dig din fis^^

2010-04-17 @ 10:22:53
URL: http://fanneyebba.blogg.se/
Postat av: Neha

Vita blir ju smutsiga så fort. Jag vill också ha nya skor

2010-04-17 @ 21:22:19
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _