Happy

Tjenixen alla fina människor!
Hoppas allt är toppen med er idag, det mesta känns på topp med mig så ni är värda att känna detsamma tycker jag.
Jag har precis kommit hem från ett träningspass med min mor och sedan ett litet besök hos min syster där jag åt min efterlängtade glass, TWISTER, har fan vart sugen på den i 3 hela dagar, så nu var det bannimej dags, och god var den också, yummy!
Har vart helt jävla underbart väder idag också, fast jag har spenderat dagen inne i skolan och haft lektioner, stackars mig som är så duktig och sköter skolan... o_O Syrran kom faktiskt förbi en sväng och tog en fika i solen, göttigt.
Imorgon blir det antagligen dejt och picknick med Johanna om vädret tillåter, det ser vi fram emot.

Åh påtal om inget så var jag tuff idag så puss på mig och kram på er alla andra, hihihi.



Postat av: angelica

Ja, visst är det de? Det är inte så att jag har så bra kontakt med denna personen, men ändå gör lögner mig ledsen :/ Kram <3

2010-04-14 @ 19:57:19
URL: http://inevercry.blogg.se/
Postat av: Johanna, mamma till Emil

Denna flicka är för jävla snygg! Jag kärlekar henne totalt! ;)

2010-04-18 @ 18:15:10
URL: http://hojtan.blogg.se/



Namn:
jag är stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

dina ord:

Trackback
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
RSS 2.0_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _